Naturälskaren

Alla inlägg under december 2013

Av Layla - 8 december 2013 15:06

Yoo folket! Hur är läget denna söndagen? Själv har jag precis skrivit det sista av naturkunskapen. Ska ha redovisning om växthuseffekten i morgon. Och så matteprov. Satt vid skrivbordet och skrev, lyssnade på julmusik och åt fikon samtidigt som snön föll, mysigt var det! Båda katterna höll mig också sällskap, de låg i sängen och sov. Okej, mycket sällskap men gulligt i alla fall! Så,vad ska jag hitta på för bus härnäst? Jo, det ska jag tala om, jag ska ut med hunden i snön, men innan dess...så ska jag spela lite gitarr. Ska också mysa lite med familjen som precis kommit hem, "temys" får det bli. Farligt busig ju! För övrigt så händer det inte så mycket här i lilla byn. Jo, jag skulle ha åkt ner till Malmö för att skriva klart rapporten om de hotade skogarna. Men Sven var för arg, så bussarna gick inte. Det var tråkigt. Jo, jag har inte så mycket att to speak about...Jo, jag kan meddela att katterna har gått ner för att äta och inte ligger på min säng längre. Om det var något intressant info för er alltså. Jo, jag s ju att jag skulle skriva någonting intressant nästa inlägg(som då är det här), men I'm so tired, så ville bara ge er ett tecken på att jag finns! Nu ska jag lämna er, åhh jag lyssnar på en sorglig musik just nu (vet inte vad den heter,men jättefin är den), så det känns som om jag inte kommer tillbaka hit mer haha. Jag skaa skriva igen, någon gång under veckan hoppas jag! Ni får ha en härlig fortsatt andre adventskväll så höres vi! Hajdå!    

Här har ni två bilder, soluppgången från i morse och från promenaden igår

Av Layla - 3 december 2013 09:57

Hajj,sitter här i bibblan med kompisarna och pluggar natur. Eller rättare sagt, de andra pluggar. Själv vet jag inte vart min jobbarkompis är, så tänkte att jag uppdaterar "intressant" info nu. Jag ska ge er en söt bild på bäver innan jag drar.   

Visst är den gullig!? 

Haha här har ni viktig info! Är tillbaks idag eller i morgon med "bättre" saker att prata om :D 


Presentation


Hejsan! Klicka här nedan för att läsa mer! Men kort sagt, jag är från Småland och är intresserad av en väldans massa saker, men att spela musik, Fältbiologerna och vänner står högt på listan!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards