Naturälskaren

Direktlänk till inlägg 9 maj 2015

Gör en sistaminutenanmälan till Fältstation Öland-vårens fetaste evenemang!

Av Layla - 9 maj 2015 13:57

Hejsan i det vackra vädret! Njuter så väldigt mycket av den varma solen på himlen, och de små gula solarna som lyser på marken mot det härligt gröna gräset! Tänkte bara tipsa sådär i sista minuten om något som händer på Kristihimmelfärdshelgen. Har du ingen lust att bara vara hemma den helgen? Har du bara lust att hänga ute men vill inte göra det ensam? Lust att hänga på Öland kanske? Träffa nya härliga människor? Lust att ta första doppet i Östersjön eller varför inte i ett kalkbrott? Vill du lära dig vad det är för fågel som sjunger i din björk? Eller vad det är för vacker blomma som växer i dikeskanten? Sugen på att åka i coolaste kontrabussen? Vill du efter en dag ute i solen bara hänga och kanske dansa loss på dansgolvet eller vara med på någon workshop? Vet du vad som är så fantastiskt? Jo, det är att du kan få göra allt det här på en och samma långhelg! Visst är det underbart!? Det är inte för sent att anmäla sig! Gör en sistaminutenanmälan och få din Kristihimmelfärdshelg uppbokad med vårens fetaste evenemang! Fältstation Öland 2015 med Fältbiologerna!

Mer info:
www.faltbiologerna.se/faltstation-oland-2015

På Facebook finns även ett event "Fältstation Öland 2015".

På infosidan finns det även länk till anmälningssidan!

PS. Är du nybliven fältbiolog i Småland som tänkte åka själv men skulle vilja ha sällskap? Vi är ett gäng som åker från Växjö, men du kan även hänga på oss i Kalmar eller vartsomhelst på vägen! Hör bara av dig till Emådalens Fältbiologer! - mossanhas@gmail.com :)

Dålig bild bättre än ingen;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Layla - 12 mars 2017 14:26

Hej!  Jag vill egentligen bara berätta att jag i nuläget inte tänker fortsätta skriva här, utan har bytt. Det känns faktiskt lite vemodigt, som att förlora en vän....alltså va?! Vad säger jag? Hur kan en sida, en blogg, något sådant kännas som en v...

Av Layla - 1 oktober 2016 15:22


Hej på er! Hösten är här och jag är trött men glad! Sommaren flög fram som en storm och alla sommarens äventyr är nu fantastiska minnen som är fastklistrade bakom pannan. Den här sommaren tillbringade jag mycket tid utanför min by och det är sommar...

Av Layla - 13 juli 2016 19:53

Hej på er! Jag ville bara skicka med en liten hälsning och en fin liten grej jag var med om. I lördags tog vi oss med cykel till Högsby kyrka för att lyssna till två fantastiska folkmusiker vid namn Esbjörn Hazelius och John Hedin! Det var väldigt fi...

Av Layla - 17 april 2016 14:02

Hej på er som läser dessa ord! Jag är helt översvämmad av arbeten, jag kokar snart över och högen av grejer att göra stryper mig snart...Nej så allvarligt är det inte, men det känns absolut så! Projektarbete, uppsatser, sökningar till olika skolor, s...

Av Layla - 14 februari 2016 22:03

Hej på er! Idag är det alla hjärtans dag och jag hoppas att ni har firat den på ett ytterst romantiskt sätt! Eller så firade ni den som alla andra söndagar, med ångest inför måndag? Det senare hoppas jag dock inte att ni gjort, för det är inte så kul...

Presentation


Hejsan! Klicka här nedan för att läsa mer! Men kort sagt, jag är från Småland och är intresserad av en väldans massa saker, men att spela musik, Fältbiologerna och vänner står högt på listan!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards