Naturälskaren

Alla inlägg under maj 2014

Av Layla - 25 maj 2014 19:19

HejsanHejsan! Jag är här igen efter ett par veckors uppehåll på grund av massor i skolan. Nu har det i alla fall lugnat ner sig och jag tänkte skriva ett kort inlägg om någonting viktigt, väldigt viktigt. Kan ni gissa vad det är? Jo, men såklart EU-valet! Sista dagen är idag och ni som inte har röstat, gå och gör det! Det är fortfarande öppet, så ta på er skor, ta med ert förnuft och gå till en vallokal och rösta! Tiden har inte runnit ut än! Det är väldigt viktigt, och du har chansen att påverka. Tycker du att det är viktigt med demokrati? RÖSTA! Tycker du att det är viktigt med en stark och ärlig klimatpolitik? Flyktingpolitik? RÖSTA! En annan fråga som är väldigt viktig för dig? RÖSTA! Vet du då inte vad du vill rösta på? Vill du bara visa att du bryr dig? Finns der inget parti som tilltalar dig? RÖSTA blankt! Du kan fortfarande rösta emot partier du tycker är dåliga. Partier som till exempel är odemokratiska eller som går emot mänskliga rättigheter! Detta gäller EU-valet som är aktuellt just nu, men även Sveriges val i höst. Jag kan tyvärr inte rösta, inte i något av valen, men jag uppmanar er alla som kan, att rösta! Det finns fortfarande tid kvar. Ta allt ditt förnuft och tänk på vilken politik du vill att EU ska föra de kommande åren!

#släppininteut #klimat #fältbiologerna

Presentation


Hejsan! Klicka här nedan för att läsa mer! Men kort sagt, jag är från Småland och är intresserad av en väldans massa saker, men att spela musik, Fältbiologerna och vänner står högt på listan!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards