Naturälskaren

Alla inlägg under juni 2014

Av Layla - 10 juni 2014 20:43

HejsanHejsan! Hur är läget sista dagarna innan sommaren? Jag själv är trött, men pigg för jag vet att jag inte behöver plugga till något stort prov så det gör inte så mycket om jag inte är jättepigg på att jobba på lektionerna. Pigg för att det snart är sommarlov! Kan ni gissa vad jag ska hitta på de första dagarna av sommaren? Jo, i Kivik med fältbiologerna! Najsigt ju?! Bara hänga med fältbiologer och nörda lite eller vad man nu har lust med! Det tycker jag är ett bra sätt att börja sommaren med. Ibland är man ju lite tom och trött de första sommarlovsdagarna(eller jag är det och det är säkert folk som håller med mig;) ), då är ju detta perfekt!
Ja, jag har ju massor att berätta om Fältstation Öland och det ska jag också göra. Ska göra det efter att jag varit i Kivik. Annars var det väl bara att jag ville skriva kort, så jag har inget mer att säga. Bara att ni ska ha ett redigt långt och bra sommarlov med skolböckerna inlåsta! (som min naturlärare säger). Ha det gött och så hoppas jag att vi ses i Kivik, och om inte det, någon annanstans!
Haj så länge!

Presentation


Hejsan! Klicka här nedan för att läsa mer! Men kort sagt, jag är från Småland och är intresserad av en väldans massa saker, men att spela musik, Fältbiologerna och vänner står högt på listan!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards