Naturälskaren

Alla inlägg under februari 2014

Av Layla - 20 februari 2014 13:23

Hejsanhejsan! Har ni hälsan uppe på topp? Jag känner mig själv bara bra. Fast håller på att bli förkyld. Hur är vädret hos er? Här är det vårväder! Snödropparna visat sig ovan jord. Snön är borta och fåglarna sjunger sina melodier. Rätt härligt, fast det är tidigt och dessutom hann jag varken åka skidor eller pulka och det känns inte så kul. Men this is the life, så man får nog njuta av det härliga vädret och att det inte är så kallt. Jag hinner inte skriva så mycket just nu. Har lov, men det går så rasande fort och jag hinner nästan ingentingen. Men har lite saker jag ska berätta om som jag ska göra med denna blogg,men det skriver det någon annan gång när jag hinner. Ni får hitta på en massa bus tills nästa gång då ni berättar ert bästa bus. Ha det skönt nu! Au revoir!

                                    

 

Presentation


Hejsan! Klicka här nedan för att läsa mer! Men kort sagt, jag är från Småland och är intresserad av en väldans massa saker, men att spela musik, Fältbiologerna och vänner står högt på listan!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards