Naturälskaren

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Layla - 7 augusti 2012 19:05

Idag har jag inte gjort så mycket, städat kaninburen och gått ut med hunden. Har varit ganska trött idag eftersom vi kom hem från Stockholm igår efter att ha varit fem dagar på Gotska sandön och tre dagar i Stockholm. Bilder kommer senare. Nästa vecka drar jag till Dalarna på läger, med Fältbiologerna såklart! På gotska var det också läger med Fältbiologerna, vi var nio som var tillsammans där:-) ett härligt läger med mycket kul, och det hoppas jag att det blir i Dalarna också! Jaja, jag funderar på att börja skriva på en berättelse, vad tycks? Ja, vi får se;-)se ska lägga ut lite bilder från trädgården, Gotska och Stockholm och kanske djuren också:-p
Hej så länge då! ;)

Presentation


Hejsan! Klicka här nedan för att läsa mer! Men kort sagt, jag är från Småland och är intresserad av en väldans massa saker, men att spela musik, Fältbiologerna och vänner står högt på listan!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards