Naturälskaren

Alla inlägg under mars 2013

Av Layla - 1 mars 2013 19:48

Hejsan,i förrgår åkte vi med skolan till Aboda Klint, äntligen! <3 som jag längtat! Det var hur kul som helst att åka slalomskidor! Första och troligen sista gången i år eftersom snön smälter. Jaja,det var i alla fall superkul! :D Det som var mindre kul var att det hände två små olyckor,dock inte så jätteallvarliga. Efter att vi varit där åkte jag till Ruda och spelade fotboll i snön och körde snöbollskrig. Jag var supertrött den kvällen och det är jag förresten nu med! Har varit i Ruda idag med och spelat fotboll och det har varit härligt väder idag. Kallt men med mycket solsken. Ja,nu är det äntligen helt och jag kan vila ut mig. Ska bli skönt. Kanske att det går att ta en sista skidtur innan all snö har försvunnit,får se. Ja,nu ska jag gå ner och mysa lite med familjen utan några sötsaker för det är ju fasta. Fast det är ju frivilligt förstås och det brukar inte bli mycket sötsaker annars heller så det är inte en så stor skillnad. Jaja,NU ska jag gå ner. Men vi ses! Ha det bra!:D

Presentation


Hejsan! Klicka här nedan för att läsa mer! Men kort sagt, jag är från Småland och är intresserad av en väldans massa saker, men att spela musik, Fältbiologerna och vänner står högt på listan!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards