Naturälskaren

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Layla - 10 februari 2013 12:00

Hejsan! Nu är jag tillbaka efter att há varit sjuk i mer än en vecka. Jag hade hög feber och en jättejobbig hosta. Men nu är jag nästan frisk,utom att jag fortfarande hostar rätt mycket. Ja,i onsdags missade jag ett nationellt prov i svenska,läsförståelse. Det var inte så bra,det blir bara mycket jobbigare att hitta tid till att göra det:/ I fredags var det nästa,skriva uppsats. Då gick jag till skolan även om jag hostade väldigt mycket fortfarande,ville inte missa ett till. Ja,det gick väl ganska bra:) Nu håller jag på att fixa ansökan till gymnasium,det är ju bara fem dagar kvar till sista dagen. Det har varit jättesvårt att välja,fast nu vet jag nog vad jag ska ta. Om det hade funnits något slags gymnasium där man fick ha biologi med inriktning miljö och natur,där man lärde sig att leva i naturen och lära sig mer om miljön och hur miljön påverkas och sedan att man fick vara mycket ute och lära sig utelivet hade jag varit hur glad som helst! Men nu finns ju inte det...:( Jaja.jag får väl göra det på fritiden och med Fältbiologerna såklart! :D 

Nu ska ni få en länk av mig

Lyssna och läs texten till den här låten,för det är en bra text:)

Solar Gangnamstyle

Ja,nu ska jag göra lite läxor och äta,men ni ska få lite bilder.

Ha det bra! :D


 

Sarko<3( Efter en promenad i går)


 

Örebro 2011 ( innan vi skulle till Monsterkursen med Fältbiologerna,då var vi där en dag innan och gick runt i Örebro) Tyckte denna var cool:)


 

Mink<3 ( Vår förra katt,som blev skjuten för snart ett år sedan,fattar inte att man kan skjuta oskyldiga djur så!)


 

Trasan <3 ( Min första kanin som vi köpte samtidigt som Sune,men hon dog av att ha något fel på reflexerna)


 

Nana<3 /(hon dog för ett år sedan(naturlig död) ungefär samtidigt som Mink dog. Hon blev 13 år gammal)


 

Mink<3 ( Några veckor gammal bara,precis innan vi skulle få honom)


  

Jeannot<3 ( Jaa,i förrigår tror jag:) )


 

Jeannot<3En hare,jag hittade när vi precis köpt Staby(Där vi bor nu). Jag hittade honom i snön bakom en gammal hink. Vi hade honom några månader innan han en dag smet)


 

Sune<3 (igår)


 

Mignon ( Igår)


 

Sommaren 2010 tror jag att det var ( En sjö utanför Fagerhult)


 

När Sarko var liten ( Ingen bra bildkvalité menmen)


 

Mink


 

Igår( En sväng med Sarko)


Så ,nu har ni fått lite bilder( Gamla minnen) ;)  

Presentation


Hejsan! Klicka här nedan för att läsa mer! Men kort sagt, jag är från Småland och är intresserad av en väldans massa saker, men att spela musik, Fältbiologerna och vänner står högt på listan!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards