Naturälskaren

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Layla - 10 april 2013 19:00

Det var längesedan det också! :)

Av Layla - 10 april 2013 18:14

Hej på er! Har inte skrivit på väldigt länge som ni kanske har märkt, men det har varit så mycet hela tiden. Bland annat har jag varit i Tyskland och Danmark under påsklovet.( Kommer bilder senare)Det har varit jättekul. Vi var hos mormor och morfar och hälsade på andra släktningar också. Vi åkte såklart tåg dit,såklart! Flyg? Never! Och jag tror ni fattar varför också...eller? ;) Annars tar vi det i ett annat inlägg någon annan gång.Ja, det har varit mycket som sagt, men nu är jag tillbaka och jag hoppas att jag kan uppdatera lite oftare, fast nu framöver ska vi också ha en massa Nationella Prov, men får se... Förresten,snart är det Fältstation Öland! Åhh vad jag längtar! Det är en av de största aktiviteterna med Fältbiologerna! Förra året missadejag det eftersom jag då precis blev opererad( blindtarmen...), men detta året ska jag åka, vad som än händer...hm,eller nästan i alla fall. En annan rolig sak är att Fältbiologen har kommit, men det tråkiga med det är att den är i brevlådan i Ruda och att mamma är sjuk så hon har inte jobbat och därför inte kunnat hämta den. Jaja, man kan väl läsa lite på nätet tror jag. Ja, nu ska jag nog plugga lite. Måste också skriva lite på biologin, vi har gruppparbete om olika droger. Våran grupp har om Hasch( vissa fattar nog varför,haha?)men det är hur svårt att hitta fakta ... ja, vi får väl se hur det går.

Jo, en annan sak som snart händer är --> Den stora Gruvdemastrationen <-- Klicka på länken och läs! Kom och ta med er kompisar och annat folk. Jag vill och ska försöka komma, jag hoppas verkligen jag kan! Vi får se.

Nu ska jag nog dra i mig, nej men jag ska dra härifrån för denna gång och fixa lite biologi. Men vi ses väl snart hoppas jag! 

Ha det gött nu då! :)

Bye! 

Presentation


Hejsan! Klicka här nedan för att läsa mer! Men kort sagt, jag är från Småland och är intresserad av en väldans massa saker, men att spela musik, Fältbiologerna och vänner står högt på listan!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards