Naturälskaren

Alla inlägg den 2 september 2013

Av Layla - 2 september 2013 12:39

Hejsan allihopa! Det var ett tag sen nu! En månad nästan ju. Och mycket har hänt. Plugget, hösten och såklart inventeringsresan! När jag skrev här sist så var det precis innan inventeringsresan. Jag ska berätta om den i ett annat inlägg,lovar. Nu ska jag bara skriva ett kort inlägg, har snart lektion, keramik. Vet inte alls vad jag ska forma leran till, så om ni har tips? :) Jo, och om plugget och det skriver jag också i ett separat inlägg. Tänkte bara skriva att jag lever. Det är väldigt mycket just nu, men tänkte att jag kunde passa på nu på lunchrasten,innan lektionen börjar. Men när jag kommer hem så ska jag skriva om allt som hänt. Ha det bra så länge!
Ps. Håll tummarna att jag hinner den tidiga bussen idag och särskilt i morgon! ds.

Presentation


Hejsan! Klicka här nedan för att läsa mer! Men kort sagt, jag är från Småland och är intresserad av en väldans massa saker, men att spela musik, Fältbiologerna och vänner står högt på listan!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards