Naturälskaren

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Layla - 22 maj 2013 17:20

Hejsan, det var ett tag sen nu! Det har varit mycket nu i skolan och så, det är ju sista veckan nu innan musikalarbetet börjar. Vi som har roller och danser har redan börjat lite smått. Jag tror att detta kommer att bli bra! Vi övade på en dans igår, och jag kan stegen nu, jätteglad! Idag fick vi spela upp på olika instrument och jag fick jättebra betyg på det, och mitt omdöme höjdes,då blev jag också väldigt glad. Kanske inte så intressant för er, men äsch! Ja, nu är det bara två dagar kvar tills vi börjar med musikalen, det ska bli så kul. Nu kan man också börja säga, "Det är sista gången...här på denna skola" Haha rätt kul faktiskt:) Idag var det sista gången vi hade musik och sovmorgon till exempel. Vi har också lämnat in matteboken, yes! Bara för att jag är så glad idag så ska ni få en bra länk av mig,

www.naturskyddsforeningen.se/vad-vi-gor/jordbruk/eko/8-satt-att-doda-myter-om-ekologiskt

Jättebra, måste läsas...alla! :D
Japp, vet inte vad jag ska säga mer, ska öva lite till musikalen och göra svenska. Men ni ska få bilder!

See you later alligator! :D

Just det, igår hade vi suckfoto också, alla var så grymt utklädda! Faktiskt, vissa kände man knappt igen:D jag var typ dansare, eller en blandning av flera saker typ:)

Bye!

Presentation


Hejsan! Klicka här nedan för att läsa mer! Men kort sagt, jag är från Småland och är intresserad av en väldans massa saker, men att spela musik, Fältbiologerna och vänner står högt på listan!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards