Naturälskaren

Direktlänk till inlägg 26 maj 2013

Död,dödare,dödast! Musikal,berättelse,mitt lilla skrivbord,detta datum..och såklart bilder!

Av Layla - 26 maj 2013 13:49

Tjenare alla! Hur har ni det där i storstaden eller på landet eller var ni nu bor någonstans? Jag har det i alla fall bra hör vid mitt lilla skrivbord. Idag har jag jobbar för fullt. Pappa har tapetserat om i ett rum som ska bli matsal och nu har vi flyttat en massa möbler och porslin. Är helt död nu kan man säga. Jag har också hämtat en massa ved så nu känns det som om jag har brutit ryggen, nej men jag kan knappt röra mig. Det kanske inte är så bra hör vid mitt lilla skrivbord i alla fall... Ska börja skriva berättelser igen, älskar ju det egentligen men hinner aldrig. Vet inte om jag ska lägga upp den på min berättelseblogg, får se. I fredags var det de sista lektionerna vi har här på Fröviskolan, det känns ledsamt. Vi åt kladdkaka på tyskan och hade det mysigt. I morgon ska vi börja med musikalen och hålla på med den i två veckor, jag har en roll i den och så ska jag också dansa. (maybe I've told this before...) Men det är kul! Ja,vad har jag mer att berätta...? Inte så mycket egentligen,men ni ska era pictures! Jo,en sak till har jag att berätta,jag ska börja skriva om mina åsikter mer. En gång i veckan eller varannan vecka(beror på vad jag hinner) och så skriver jag om någonting, det kan vara allt från mina åsikter om att borra i Arktis till varför jag tycker att tandborstar ska vara enfärgade. Det är exempel alltså. Ja, men då säger vi så!
Vi hörs, ha det bra nu så ska jag försöka komma på en fortsättning till min berättelse här vid mitt lilla skrivbord!

Ps. Har aldrig tänkt på detta förut,men jag kommer ju aldrig någonsin mer skriva någonting på denna blogg just denna tid, den 26 maj 2013, lite skrämmande egentligen..ds.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Layla - 12 mars 2017 14:26

Hej!  Jag vill egentligen bara berätta att jag i nuläget inte tänker fortsätta skriva här, utan har bytt. Det känns faktiskt lite vemodigt, som att förlora en vän....alltså va?! Vad säger jag? Hur kan en sida, en blogg, något sådant kännas som en v...

Av Layla - 1 oktober 2016 15:22


Hej på er! Hösten är här och jag är trött men glad! Sommaren flög fram som en storm och alla sommarens äventyr är nu fantastiska minnen som är fastklistrade bakom pannan. Den här sommaren tillbringade jag mycket tid utanför min by och det är sommar...

Av Layla - 13 juli 2016 19:53

Hej på er! Jag ville bara skicka med en liten hälsning och en fin liten grej jag var med om. I lördags tog vi oss med cykel till Högsby kyrka för att lyssna till två fantastiska folkmusiker vid namn Esbjörn Hazelius och John Hedin! Det var väldigt fi...

Av Layla - 17 april 2016 14:02

Hej på er som läser dessa ord! Jag är helt översvämmad av arbeten, jag kokar snart över och högen av grejer att göra stryper mig snart...Nej så allvarligt är det inte, men det känns absolut så! Projektarbete, uppsatser, sökningar till olika skolor, s...

Av Layla - 14 februari 2016 22:03

Hej på er! Idag är det alla hjärtans dag och jag hoppas att ni har firat den på ett ytterst romantiskt sätt! Eller så firade ni den som alla andra söndagar, med ångest inför måndag? Det senare hoppas jag dock inte att ni gjort, för det är inte så kul...

Presentation


Hejsan! Klicka här nedan för att läsa mer! Men kort sagt, jag är från Småland och är intresserad av en väldans massa saker, men att spela musik, Fältbiologerna och vänner står högt på listan!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards