Naturälskaren

Direktlänk till inlägg 23 juni 2013

Sova över, Tysklandsresan bokad,dödstrött,längtar till inventeringslägret,designen här på bloggen=usch(ska fixas)+ bilder

Av Layla - 23 juni 2013 13:43

Tjoo allihopa! Har gjort en ny design som ni ser, och jag är absolut inte nöjd med den, måste fixa den. Ja, ikväll ska jag sova över med vänner i lögenheten för sista gången. I morgon ska vi börja tömma den,uhuu...Är egentligen så himla trött men får vila innan jag drar dit. Något som jag längtar till är inventeringslägret i augusti, fast på samma gång längtar jag ju inte till augusti för då börjar ju skolan... Tysklandsresan är förresten bokad! Vi åker nästa lördag med tåg från Växjö. Tåg ska det vara! Ja,hinner inte säga så mycket mer just nuu, men nästa gång ska jag skriva lite hur jag funderar på att bloggen ska utformas ocvh så. Vad den ska handla om osv. för nu är det ju så blandat. Datorn är väldigt trött tror jag för den skriver så långsamt haha. Men vi ses, ha det gutt nu för det ska jag ha!


ps.svara på omröstningen här på sidan:) ds.


Bilder kommer i nästa inlägg.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Layla - 12 mars 2017 14:26

Hej!  Jag vill egentligen bara berätta att jag i nuläget inte tänker fortsätta skriva här, utan har bytt. Det känns faktiskt lite vemodigt, som att förlora en vän....alltså va?! Vad säger jag? Hur kan en sida, en blogg, något sådant kännas som en v...

Av Layla - 1 oktober 2016 15:22


Hej på er! Hösten är här och jag är trött men glad! Sommaren flög fram som en storm och alla sommarens äventyr är nu fantastiska minnen som är fastklistrade bakom pannan. Den här sommaren tillbringade jag mycket tid utanför min by och det är sommar...

Av Layla - 13 juli 2016 19:53

Hej på er! Jag ville bara skicka med en liten hälsning och en fin liten grej jag var med om. I lördags tog vi oss med cykel till Högsby kyrka för att lyssna till två fantastiska folkmusiker vid namn Esbjörn Hazelius och John Hedin! Det var väldigt fi...

Av Layla - 17 april 2016 14:02

Hej på er som läser dessa ord! Jag är helt översvämmad av arbeten, jag kokar snart över och högen av grejer att göra stryper mig snart...Nej så allvarligt är det inte, men det känns absolut så! Projektarbete, uppsatser, sökningar till olika skolor, s...

Av Layla - 14 februari 2016 22:03

Hej på er! Idag är det alla hjärtans dag och jag hoppas att ni har firat den på ett ytterst romantiskt sätt! Eller så firade ni den som alla andra söndagar, med ångest inför måndag? Det senare hoppas jag dock inte att ni gjort, för det är inte så kul...

Presentation


Hejsan! Klicka här nedan för att läsa mer! Men kort sagt, jag är från Småland och är intresserad av en väldans massa saker, men att spela musik, Fältbiologerna och vänner står högt på listan!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards