Naturälskaren

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Layla - 9 december 2012 10:18

Idag vaknade jag vid halv nio,var så trött så det blev en liten sovmorgon. Nu har ska jag ut med kaninerna och hunden. Mamma håller i hunden och jag och Lovisa håller i våra kaniner. Det blir kul,även och Sarko troligen kommer att bli helgalen,hehe:D jaoo,jag vill in i skogen,men jag vet inte om det är så smart,för älgjakten:/ jaja,vi får väl se:) Idag ska jag nog också beställa lite julklappar från Internet och fixa lite julkort. Sen ska jag nog också städa kaninburen,så att kaninerna också får lite mys på andra advent. Tänk att det redan.är det! Har panik med julklapparna! Ja, och i morgon börjar skolan igen,är fortfarande seg efter stockholmsresan,hmm. Jaja,det går nog bra ändå. Mamma ropar nu, ska dra ut nu. Lägger ut bilder senare om jag hinner:)
Ses så länge och ha en bra andra advent!D

Presentation


Hejsan! Klicka här nedan för att läsa mer! Men kort sagt, jag är från Småland och är intresserad av en väldans massa saker, men att spela musik, Fältbiologerna och vänner står högt på listan!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards