Naturälskaren

Alla inlägg den 19 december 2012

Av Layla - 19 december 2012 16:05

Idag är jag riktigt glad:D fick reda på mitt biologi och idrottsbetyg och jag är faktiskt nöjd med de,trodde att jag skulle få ett betyg
lägre,trodde att jag hade sänkt mig,men det hade jag inte:)
Jo,ikväll blir det dans på tegelbruket,tagga! :D börjar vid sju och slutar vid tio:D
Jaooo,idag har vi gjort julgodis i skolan och dansat ringlekar och gjort julkort och annat. Ag gjorde en väska där det stod
" Några tänker andra tankar" på framsidan,ni får lista ut själva vad det betyder,hehe:)
Och på baksidan stod det
"håll stövlarna leriga" Båda meningarna är från Fältbiologerna:) Nu ska jag snart duscha och fixa kläderna,sedan ska jag äta och efter det är det nog inte långt kvar tills det är dags att sticka till Tegel. Får se hur jag tar mig dit,om det finns någon buss eller om pappa skjutsar mig,får se:)
Jaja,ska dra nu. Men ni fick ju ett kort inlägg i alla fall:)
Tschüss für diesen mal!:D

Presentation


Hejsan! Klicka här nedan för att läsa mer! Men kort sagt, jag är från Småland och är intresserad av en väldans massa saker, men att spela musik, Fältbiologerna och vänner står högt på listan!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards