Naturälskaren

Alla inlägg den 29 december 2012

Av Layla - 29 december 2012 12:55

Här kommer ett litet inlägg som handlar om typ inget:) Är jättetrött idag,lyssnar på musik just nu och ska försöka koncentrera mig på "Viktiga papper". På Facebook har jag gillat en sida " Vi som gillar vargar" , en sida med awesome bilder på vargar! Jaao,snart ska jag äta,hoppas på något gott och uppiggande! :D Har varit ute hos kaninerna nu på morgonen,usch vilket väder det är idag!:(( hoppas det snöar snart igen,vill åka skidor! Nu är jag faktiskt väldigt taggad till RÅM,okej det har jag varit hela tiden,men jag säger det igen:) Rösta förresten på frågan här till vänster,strunta inte i det! Okej,om ni inte är fältbiologer! Rösta!:D jaja,tror att pappa ropar närsom att maten är klar.
Se you later then!:D

Presentation


Hejsan! Klicka här nedan för att läsa mer! Men kort sagt, jag är från Småland och är intresserad av en väldans massa saker, men att spela musik, Fältbiologerna och vänner står högt på listan!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards