Naturälskaren

Alla inlägg den 28 december 2012

Av Layla - 28 december 2012 14:16

Idag har jag varit ute med hunden ute i hagen,som igår. Jag var ute en lång stund och vi busade,Lovisa var också med och jag gömde mig och Sarko fick sedan springa och leta efter mig och han var jätteduktig. Sedan kom vi in och så sa jag till mamma att jag var tvungen att köpa mobilladdare innan vi skulle på läger eftersom vi behövde en,då sa mamma att pappa skulle till vårdcentralen precis då så då sprang jag och Lovisa ut och hoppade in i bilen precis då pappa skulle köra. Han lämnade av oss vid Ring Upp och vi gick in. Jag köpte den förbaskade laddaren för 150 kronor och sedan gick jag ut och såg att det var fel så jag gick in och bytte. Vilken tur att jag såg det. Ja,nu håller i alla fall min mobil på att ladda:) har precis ätit och diskat ett berg så nu ska jag vila lite och läsa " Viktiga papper " till RÅM:) är i alla fall glad att det inte var mobilen som var sönder,puh! ja, och resten av dagen ska jag väl bara chilla lite och kanske ta ut Jeannot lite:) är rätt så trött idag... ikväll kanske vi ska spela Canasta,har aldrig spelat det förut,men mamma och pappa säger att det är spännande och kul,så vi får väl se:D
Jaoo,när ni ändå är här kan jag ju också tipsa om Lovisas blogg
http://naturemoment.bloggplatsen.se/
jaja, nu ska jag läsa viktiga papper...
ByeBye!:D

Presentation


Hejsan! Klicka här nedan för att läsa mer! Men kort sagt, jag är från Småland och är intresserad av en väldans massa saker, men att spela musik, Fältbiologerna och vänner står högt på listan!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards